Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Tento seriál byl vyhodnocen jako jeden z nejvíce nebezpečných propagandistických děl. Důvodem byla vysoká mistrnost zpracování tématu a nenápadná manipulace s myslí diváka. Dalo by se to přirovnat k nacistickému filmu Žid Suss

1 0
možnosti
Foto

J73a77n 34P33e14c79h62a

21. 4. 2015 17:23

To je pravda, byl velmi rafinovaný. Ale podle své zkušenosti, málokdo to bral vážně, spíš to byla taková akční a nezáměrná komedie.

2 0
možnosti
Foto

Kdysi jsem viděl snad jen jeden díl, a to mi stačilo. Neb jsem měl v té době už rozum a informace o tom, jak to bylo doopravdy.

1 0
možnosti
Foto

J55a80n 51P15e69c19h25a

21. 4. 2015 14:30

Byl to James Bond našeho mládí. Na svou dobu dobře natočeno a obsazeno. A také jsme fandili záporákům. A Studna byla naše dětská noční můra. Ten okolní ideologický hnus jsme si dokázali odfiltrovat.

2 0
možnosti
MK

Nejlepší byl ten díl o 68....kde plukovník....(jméno již nevím ) říká......byli jsme na venkově a lidé se bojí, že jim budeme vracet zpět pozemky. :D

0 0
možnosti
Foto

Kupodivu souhlasím a dávám karmu R^

0 0
možnosti
MK

Věřím, že souhlasíš. Vždyť té vaší rodině byl věnován celý díl......Studna

1 0
možnosti
PV

Vy jste tehdy fandil jen  Blahovi? Tak to jste teda nebyl nic moc proti rezimu, jo, kdybyste fandil vsem zaporakum, tak to byste byl jina trida. Ale dneska ,doufam, uz fandite vsem na spravne strane, ze jo?

1 0
možnosti
OK

Ono se svého času za fandění Bláhům věšelo.

1 0
možnosti
KS

Víte pana Marjanko,Váš příspěvek by byl aktuální tak před 30 ti lety.Dnes už je platný asi jako mrtvému kabát.

1 1
možnosti
Foto

K36a41r79e24l 71M59á51d43l64e

21. 4. 2015 12:55

Proč by to i dnes nemohlo být aktuální? Čekalo se, že komančové vymřou, ale místo toho se jim zdárně množí jejich dorostenci - a to i na tomto blogu.

2 0
možnosti
LW

L34e23o 47W14o78l55f

21. 4. 2015 11:49

Jen tak mimochodem, on ten ''J.H''. - Jirka Hradec, má tady pořád stále bydliště.

0 0
možnosti
OK

V devadesátých letech, kdy byl Zeman znovu uveden, jsem se u něj zpočátku bavil. Ta propaganda mne zajímala. Nacvičil jsem si určitou schopnost zaměřovat se a odhalovat různé ideologické manipulace, byť třeba i formou nepatrných narážek (chytli zloděje - je, to je známá firma, jeho otec byl pastor). A našel jsem toho tam opravdu hodně. Ba přímo šíleně. A humor mě postupně přešel a můj vztah k tomuto dílu se změnil v hluboký odpor. Dnes už nejsem schopen se na jakýkoliv díl vydržet dívat déle než deset minut. Začnou se mi vybavovat všechny možné oběti té zrůdné ideologie, jež je tak oslavována tímto seriálem a skutečné oběti jsou naopak zesměšňovány.

Ale pokud mám přiznat nějakou kvalitu tomuto seriálu, pak hluboce smekám před jeho účinností propagandisticky vymývat mozky. Umí to i dnes.

4 0
možnosti
OK

A nesouhlasím s vámi, Bedřichu, že existuje díl bez ideologického podtextu. Ony sice některé skutečné události, které sloužily jako předloha, ten podtext mít nemusely, ale filmaři je tam dodali. Někdy i třeba jen formou nenápadných narážek.

1 0
možnosti
Foto

K23a10r56e90l 73M44á59d59l61e

21. 4. 2015 11:28

Karma, objektivně napsáno. Pan Peňás v Lidovkách dnes psal o Zemanovi tím stylem, že by se měl jít utopit každej, kdo se na něj někdy jenom očkem podíval. Já to beru tak, že filmařina tam byla, politiku si přeberu a kromě dvou dílů z Bella Vista (které nemůžu kvůli latinskoamerické muzice) na mne i v této době jednou za uherák přijde období, kdy si ze zlevněných DVD nějaké Zemany pustím.

1 0
možnosti
OF

My polští nacionalisté z Těšínska jsme tento seriál nesledovali.  českou televizi jsem rád sledoval v roce 1968, to mi bylo patnáct, líbily se mi především televizní inscenace ruských klasiků. Rok 1968 byl rokem zajímavých filmů i v kinech: Romeo a Julie, Zvětšenina, Třpýt v trávě....

.. po roce 1968 bylo lepší chodit do kina.Polská televize byla nejlepší po nástupu Solidarity, pěkné filmy. Dnes polská i česká televize / jedničky/ za moc nestojí. ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1289x
Jsem člověk zajímající se o vše, co nás obklopuje.

Seznam rubrik