Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ovšem, pravý důvod vyznamenání Zdeňka Trošky zatím nikdo neodhalil. Je lidskoprávní, antidiskriminační a Hrad Pride. 4% ze 39 významenaných jsou totiž 1,56 a to už není trochu, ale o něco více.

0 0
možnosti

Jirko, bacha na Faltýna, abys nenarazil...;-D

0 0
možnosti

Jak už jsem napsala p. Braunovi - příští rok dostane vyznamenání Jaromír Soukup, vy jedna nepřející chásko!;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Dr. Ahoš ho vyznamená?

0 0
možnosti
Foto

Člověk buranských způsobů oceňuje buranské umění. Vlastně je to jak má být. :-)

5 0
možnosti
OK

O87t47a 65K79i97n66c

30. 10. 2017 17:58

Béďo, až na několik bezvýznamných maličkostí s tebou souhlasím. Takže ode mne karma.

3 0
možnosti
JN

To srovnání na závěr mi přišlo trošku populistické (i v případě Havla by se určitě našel někdo, vůči jehož vyznamenání by mělo dost lidí výhrady), ale jinak s převážnou většinou článku souhlas a karma. R^

1 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas. Mi stačilo vidět několik ukázek ze zmíněných filmů, abych si udělal obrázek. Zřejmě onen typ jednoduchého humoru panu presidentovi konvenuje. Koneckonců, svůj k svému. R^

9 3
možnosti
Foto

Jak jsem napsal níže, "umění" pana režiséra Trošky jde mimo mně, nicméně přiznávám mu právo na existenci. Nikoliv ovšem na státní cenu. Svým způsobem bychom se mohli někdy dočkat ocenění například partičky se jménem Ortel.

1 0
možnosti
ZJ

Ovšem trenky na Hradě, nebo cvičící autobus, to je umění!

8 2
možnosti
Foto

Nakonec to ještě oproti minulému "hrad metalu" dopadlo lépe, než jsem čekal.

A to troškaření tudíž nebylo tak strašlivé, jako pár těch jistých některých minule oplechovaných.

Dovolíte-li, tak raději bych tam viděl jiného režiséra, jiného písničkáře a i jinou zpěvačku H, ale to je už věc vkusu.

Karma!

5 0
možnosti
JS

Co je to umění a co kýč mi objasnil už před lety můj přítel a umělec. Ten mi řekl, že kýč je všechno co nevytvořil on nebo jeho současní přátelé. Zdůraznil to "současní", protože názor se vyvíjí. Je zajímavé, že ty "kýčovité a naivní" veselohry z dob první republiky a okupace mají stále své místo i v TV, ale po těch "kvalitních uměleckých dílech" z té doby už ani pes neštěkne. Dokonce ani pan Rejžek a spol.

5 0
možnosti
JK

Která to jsou, ta kvalitní umělecká díla z dob první republiky, po kterých neštěkne pes?

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS