Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P59e92t14r 91O30m53e73l88k13a

30. 10. 2017 15:44

Prezident ocenil Zdeňka Trošku, protože ho má rád. Stejně jako má rád Filipa Renče nebo Daniela Hůlku. Monarchové přece vždycky oceňovali své oblíbence, i když jejich skutečné zásluhy byly mnohdy značně pofidérní. Není třeba to rozebírat, neřkuli se tomu divit. U Miloše Zemana pak zvláště.:-)

8 0
možnosti
Foto

A je na tom něco špatného? Vždyť to tak chodilo od takzvaného plyšáku.

2 0
možnosti
Foto

Lidé si vždycky najdou něco ke kritizování ačkoliv přiznávám bez mučení Žabovřesky ani Kameňák rozhodně nejsou můj šálek čaje

1 0
možnosti
Foto

Vyznamenání Zdeňka Trošky je možná trochu kontroverzní, zato Petr Žantovský napravuje neuvěřitelnou pokleslost a demagogii redaktorů a politologů jako jsou Luboš Palata, Michal Romancov či Jefim Fištejn.

Takže vyznamenání Petra Žantovského vidím na místě. Bohužel nemohu svoje tvrzení doložit bližšími odkazy, protože tam, kde působí Petr Žantovský, zakázali admini cokoliv zveřejňovat jako nevěrohodný zdroj.

4 6
možnosti
Foto

Musím se doučit, protože Žantovských je asi více.

0 0
možnosti
Foto

Trošku lehká múza, Trošku. Trošku podobná politika.R^

2 0
možnosti
Foto

No, já nevím, Bedřichu? Jsou ty Troškovy filmy špatné? Já si myslím, že se u nich směje každý, kdo není snob.

Jenom prostě "elitu národa" děsně iritují, protože baví lidi. A co s tím? Nevím, ale já je neodsuzuji, v určité situaci to je skvělý relax.

Teď je tendence, stejně jako za totality, točit filmy angažované. A to mě, stejně, jako za totality, nebaví.

7 1
možnosti
Foto

Špatné nebo dobré se nedá hodnotit smíchem diváků. Ti, jak známo jsou schopní se řehonit u kdejaké pitomosti, bez hlavy a paty. Já nejsem snob, miluji Fantozziho i komisaře Clouseaua což jsou filmy které snobové nesnáší. Jenže filmy pana Trošky jsou nefilmy. Ale ať si je točí. Jen nevím čím se zasloužil o republiku.

16 0
možnosti
JB

J13i59ř12í 64B86o38č45e18k

30. 10. 2017 14:49

mluvíte mi z duše. na druhou stranu, třeba Rusalka se mu docela povedla

0 0
možnosti
Foto

I operní režisér musí být z něčeho živ, tak proč mu zakazovat točit to, co umí?

1 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1289x
Jsem člověk zajímající se o vše, co nás obklopuje.

Seznam rubrik