Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Kdysi na vojně jsme byli čtrnáct dní na senech a měli jsme tam i polní kino. Trouba promítač tam ale měl na první týden jen dva filmy - "Annu proletářku" a "Já, truchlivý bůh". Večer se nás pokaždé zeptal, co chceme pustit. Volba byla jednoduchá - celý týden jsme se dívali na "Já, truchlivý bůh" a nikomu se to neomrzelo - hlavně díky Lanďákovi. R^:-)

4 0
možnosti
VK

Já bych navrhoval , a pan Fenič by s tím mohl pomoci, aby se, některý z pražských mostů přejmenoval na most Pavla Landovského. Třeba ten, ze kterého jej chtěli estebáci shodit do Vltavy. Umíte si představit, jak by všichni ti, co jej nenáviděli, co prskali a prskají proti panu Havlovi, bledli a zuřili a bouchali vzteky, zatímco Pavel by se na nebesích válel smíchy.

8 0
možnosti
Foto

:-(nevěděl jsem, až od Vás...měl jsem ho rád nejenom jako herce....smutná karma

0 0
možnosti
Foto

Škoda každého dobrého člověka. A člověka tak pevných zásad dvojnásob.

Smekám....

4 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že jsem ho v emigraci mohl poznat osobně. Náš rozhovor předtím přes dráty z Norimberku do Vídně jsem zaznamenal v jedné ze svých knih. Lanďáku, tam nahoru Tě zdraví Kocour!

1 0
možnosti
Foto

Nevěděl jsem to dosud, až od Vás. 

Házím za něj do ohně květ. Již tu není.

4 0
možnosti
JH

J11o24s18e94f 26H23á63l20a

11. 10. 2014 11:33

"Přikulovat je lepší než koulet!"

;-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 199
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1289x
Jsem člověk zajímající se o vše, co nás obklopuje.

Seznam rubrik